۱۳۹۰ دی ۲۲, پنجشنبه

شریف ساعد پناه از اعضای هیئت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران در سنندج بازداشت شد

طبق خبر رسيده روز يکشنبه صبح ساعت ۹ مامورين نيروي انتظامي و امنيتي رژيم به خانه شريف ساعد پناه ريخته و او را دستگير کردند و مقداري کتاب شخصي او را با خود بردند. شريف ساعد پناه يکي از فعالين کارگري شناخته شده و عضو هيئت مديره اتحاديه آزاد کارگران ايران در سنندج است.

طی چند روز اخیر مامورین نیروی انتظامی و امنیتی جمهوري اسلامي در وحشت از اعتراضات کارگری دستگیری و زندانی کردن فعالین کارگری را گسترش داده اند تا بدینوسیله مانع پیوستن توده های وسیع کارگر به تشکل های خود و مانع گسترش اعتراضات کارگری شوند. علاوه بر دستگیری محمد حسيني از فعالین کارگری در شهر دماوند در دو هفته قبل و مظفر صالح نيا از اعضاي هيات مديره اتحاديه آزاد كارگران ايران در روز 15 دیماه، امروز یکشنبه 18 دیماه نیز شریف ساعد پناه یکی از فعالین شناخته شده کارگری و عضو هیئت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران در سنندج را دستگیر کرده اند.

باید در مقابل این تعرض رژیم اسلامی به فعالین کارگری ایستاد. نباید اجازه داد که سرکوبگران عزیزان ما را در زندان نگهدارند. باید خانواده ها، همکاران و مردم معترض شهر را خبر کرد و در مقابل زندان ها و بیدادگاه های رژیم دست به تجمعات پی در پی و هرروزه زد تا رژیم را وادار به آزادی دستگیرشدگان کرد. با هر دستگیری باید شبکه هائی از مردم مبارز بوجود آید و با اطلاع رسانی هر چه بیشتر و تماس های هرچه بیشتر با مردم اعتراض علیه این دستگیری ها گسترش یابد. باید با هر دستگیری تعداد هرچه بیشتری از مردم به تشکل های کارگری بپیوندند و از آنها حمایت کنند. سرکوبگران باید بدانند که با دستیگیری هر فعال کارگری دهها فعال کارگری دیگر قدم جلو میگذارند و صدها نفر به تشکل های کارگری میپیوندند. کارگران، خانواده های کارگری و مردم مبارز سنندج همانگونه که تاکنون بارها نشان داده اند میتوانند با اقدامات اعتراضی خود دستگاه های امنیتی و سرکوب حکومت را فلج کنند و الگوی خوبی برای مردم در سایر شهرها بشوند. محمد حسینی، مظفر صالح نیا، شریف ساعد پناه و همه کارگران زندانی و زندانیان سیاسی باید فورا و بدون هیچ قید و شرطی آزاد شوند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری
18 دیماه 90
8 ژانویه 2012

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر