۱۳۹۰ دی ۲۸, چهارشنبه

تجمعات اعتراضی مردم سنندج برای آزادی کارگران زندانی همچنان ادامه دارد

اطلاعیه شماره 7


امروز چهارشنبه 28 دیماه نیز خانواده كارگران زندانی به همراه مردم سنندج در مقابل ستاد خبری تجمع كردند و خواهان آزادی کارگران زندانی شدند. طبق گزارشی که دریافت کرده ایم، در حین تجمع مقابل ستاد خبری٬ خانواده ها اطلاع یافتند كه عزیزانشان را به دادگاه برده اند. خانواده ها و مردم معترض سریعا خود را به مقابل دادگاه سنندج رساندند و در آنجا تجمع اعتراضی خود را تا ساعت 2 بعدازظهر ادامه دادند. بعد از ساعت 2 و هنگامی كه شریف و مظفر را از دادگاه به زندان باز می گردنداند خانواده هایشان و تعدادی از مردم معترض توانستند خود را به آنها برسانند و آنها را از اعتراضات خود مطلع كنند.

براساس این گزارش، رئیس دادگاه درباره دستگیر شدگان تصمیمی نگرفته و بیشرمانه اعلام كرده است كه بازداشت شدگان باید تا یك ماه دیگر در بازداشت موقت بمانند. معاون دادستانی نیز پرونده آنان را به شعبه 4 دادیاری ارجاع داده است و قاضی این شعبه نیز امروز در محل کارش حاضر نشده بود. در باره شیث امانی نیز گفته میشود که او را به زندان منتقل کرده اند و بیشرمانه اعلام کرده اند که بدلیل اعتراض او به بازداشت شریف و مظفر باید حكم قبلی خود را که طبق آن به دو ماه زندان محکوم شده بود سپری کند.

کمیته کردستان حزب به مردم مبارز سنندج که تا کنون در کنار خانواده کارگران زندانی برای آزادی این عزیزان تلاش کرده اند درود میفرستد. این تلاشها را باید بیشتر و گسترده تر کرد. باید همچنان به تجمعات اعتراضی هر روزه در سطح وسیعتری ادامه داد. ما مردم، ما کارگران و تشکلهای کارگری می توانیم و باید با اعتراض و تجمعات خود به قلدری مسئولین و نهادهای سرکوبگر رژیم افسار بزنیم. شریف ساعد پناه، مظفر صالح نیا، شیث امانی و دیگر کارگران زندانی از چهره های شناخته شده و محبوب در میان مردم و تشکلهای کارگری هستند و باید فورا و بی قید و شرط از زندان آزاد شوند.

سرنگون باد رژیم ضد انسانی جمهوری اسلامی
زنده باد مردم آزادیخواه و مبارز سنندج

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
28 دیماه 90 ، 18 ژانویه 2012

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر