۱۳۹۰ دی ۲۶, دوشنبه

تجمعات اعتراضی برای آزادی شریف ساعدپناه و مظفر صالح نیا در سنندج ادامه دارد

روز دوشنبه 26 دیماه خانواده های شریف ساعد پناه و مظفر صالح نیا و جمعی از فعالین تشکل های کارگری در مقابل اداره حراست رژیم اسلامی در شهر سنندج دست به تجمع اعتراضی زدند و خواهان آزادی آنها شدند. همانطورکه در اطلاعیه های قبلی به اطلاع رساندیم، این تجمعات بدنبال دستگیری مظفر صالح نیا در روز 15 دیماه و سپس بازداشت شریف ساعد پناه در روز 18 دیماه، تا کنون مداوما برگزار شده است. ماموران مستقر در اداره حراست برای مقابله با مردم گارد ویژه را خبر کردند اما از درگیری با تجمع کنندگان خودداری کردند و در مقابل روحیه مصمم خانواده ها و فعالین تشکلهای کارگری و پافشاری آنها برای آزادی عزیزانشان قول دادند هر چه سریعتر در مورد پرونده آنها به مردم جواب بدهند. تجمع کنندگان به تجمع خود پایان دادند اما اعلام کردند تا آزادی عزیزانشان به تجمع خود همچنان آدامه خواهند داد.

بدنبال این تجمع شیث امانی از فعالین کارگری در شهر سنندج همراه با یکی دیگر از فعالین کارگری به دادگاه رفتند تا خواست خود را مبنی بر آزادی کارگران زندانی پیگیری کنند اما مسئولین دادگاه بجای پاسخ به آنها نیروی انتظامی را خبر کردند و شیث امانی را به بهانه اینکه خودش هم پرونده دارد دستگیر کردند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری دستگیری شیث امانی را محکوم می کند و خواهان آزادی فوری او، شریف ساعد پناه و مظفر صالح نیا و دیگر فعالین کارگری و کلیه زندانیان سیاسی می باشد. لازم به توضیح است که در روزهای گذشته مبارزه برای آزادی شریف ساعد پناه و مظفر صالح نیا در سنندج گسترش یافته و در مراکز مختلف کارگری طوماری برای آزادی آنها امضا شده است.

کمیته کردستانه حزب از همه مردم سنندج می خواهد هر چه وسیعتر به این اعتراض بپیوندند، در تجمعات اعتراضی شرکت کنند و طومار برای آزادی کارگران زندانی را در همه محلات و مراکز کار امضا کنند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
26 دیماه 90
16 ژانویه 2012

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر