۱۳۹۰ دی ۲۲, پنجشنبه

شریف ساعد پناه و مظفر صالح نیا از زندان مرکزی به حراست سپاه در سنندج منتقل شدند

طبق خبري که به کميته کردستان حزب رسيده است٬ امروز پنجشنبه ۲۲ دي ماه (۱۲ ژانويه) خانواده کارگران زندانی همچنان به تجمع خود در مقابل ستاد خبری ادامه دادند. بنا به این خبر روز پنجشنبه، شريف ساعد پناه ومظفر صالح نیا کارگران زنداني در سنندج٬ از زندان مرکزي اين شهر به حراست اطلاعات سپاه منتقل شدند. اين نقل و انتقال نگراني خانواده و همکاران شریف و مظفر را بيشتر کرده است.

روز چهارشنبه مسئولین دادگاه به تجمع کنندگان وعده دادند که روز دوشنبه مطفر صالح نیا و شریف ساعد پناه را به دادگاه خواهند آورد اما در اوج بی شرمی امروز آنان را به حراست سپاه که محل اذیت و آزار و شکنجه بازداشت شده گان است منتقل کرده اند. باید اوباشان را تحت فشار قرار دهیم و عزیزانمان را هرچه زودتر آزاد کنیم.

کارگران زندانی هیچ جرمی مرتکب نشده اند. مجرم واقعی سران و کاربدستان حکومت جنایتکار، فاسد و دزد اسلامی هستند. جا دارد گسترده تر از روزهای قبل مردم سنندج، تشکلهای کارگری، زنان، جوانان و معلمان همه به میدان بیایند. یکصدا و متحدانه این دستگیری ها را محکوم کنند، طومار جمع آوری کنند، تجمعات بزرگتری سازمان دهند و در مراکز کارگری و محلات مردم هرچه بیشتری مطلع شوند و در اعتراضات شرکت کنند. میتوان کمیته های حمایت از کارگران زندانی سازمان داد برای مطلع کردن و تشویق تعداد هرچه بیشتری از مردم سنندج برای شرک در تجمعات اعتراضی. یکصدا و در صفی گسترده و متحد باید خواهان آزادی بدون قید و شرط شریف ساعد پناه، مظفر صالح نیا و سایر کارگران زندانی و کلیه زندانیان سیاسی شویم.


کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
۱۲ ژانویه 2012
۲۲ دیماه 90

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر