۱۳۹۰ فروردین ۵, جمعه

به بگیر و ببندهای سرکوبگران رژیم متحدانه اعتراض کنید

بنا به خبری که به کمیته کردستان حزب رسیده است امروز شنبه ٧ اسفند نیروهای امنیتی مستقر در شهر سنندج به منزل حداقل ٥ نفر از اهالی شهر یورش برده و آنان را دستگیر و با خود برده اند. دستگیری ها در محلات کمیز، مبارک آباد، حاجی آباد و یکی دو محله دیگر بوده است.

موج تازه دستگیری ها و هجوم به منازل مردم در حالی صورت می گیرد که سرکوبگران حکومت جنب و جوش و دور تازه ای از حرکت و اعتراضات مردم را بو کشیده اند. امروز خبر رسانی شده بود که مردم در خیابان های شهر بخصوص در خیابان آزادی تجمع کرده و دست به اعتراض بزنند. طی هفته اخیر و با از سرگیری حرکتهای اعتراضی مردم در بسیاری از شهرهای کشور، نیروهای امنیتی، یگان ویژه و دیگر سرکوبگران حکومت در شهر سنندج در حالت آماده باش بسر می برند. اذیت و آزار مردم و خانه گردی توسط نیروهای امنیتی، ناشی از ترس و وحشت رژیم از حضور قدرتمند مردم در اعتراض به این جانیان است.

کمیته کردستان حزب مردم مبارز شهر سنندج و دیگر شهرهای کردستان را فرا می خواند تا خود را برای دور دیگری از اعتراضات گسترده آماده کنند و با تمام قوا در روزهای ١٠، ١٧ و ٢٤ اسفند همگام با شهرهای دیگر به خیابان بیایند.

مرگ بر جمهوری اسلامی

زنده باد انقلاب انسانی، برای حکومت انسانی

زنده باد سوسیالیسم

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری

٧ اسفند ١٣٨٩، ٢٦ فوريه ٢٠١١

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر