۱۳۹۰ فروردین ۵, جمعه

منصور فرزاد كمونیست خوشنام و باسابقه چشم از جهان فرو بست

منصور فرزاد یكی از كمونیستهای با سابقه و یكی از چهره های آشنای مردم سنندج روز یكشنبه 13 فوریه 2011 بر اثر سكته قلبی چشم از جهان فرو بست.

منصور فرزاد عضو كمیته مركزی حزب كمونیست كارگری ایران و عضو كمیته كردستان حزب٬ كمونیستی برجسته و خوشنام بود كه همواره علیه نابرابری٬علیه فقر و استثمار نظام سرمایه داری وعلیه جهالت حكومت جمهوری اسلامی در صف اول مبارزه قرار داشت.

منصور فرزاد كمونیستی خستگی ناپذیر و صمیمی بود كه زندگی خود را وقف آگاهگری و سازماندهی توده های كارگر و زحمتكش برای رسیدن به اهداف كمونیستی و انسانی كرد. منصور در میان كارگران و توده های ستمدیده مردم كردستان بویژه شهر سنندج چهره ای آشنا و دوست داشتنی بود. منصور فرزاد بیش از سه دهه و نیم از عمر خود را صرف مبارزه ای بی امان علیه حكومتهای پادشاهی و اسلامی برای تحقق دنیایی بهتر و شایسته انسان كرد.

كمیته كردستان حزب و مردم كردستان یكی از رهبران و سازماندهندگان باتجربه و توانای خود را از دست دادند.

از دست دادن منصور فرزاد برای مردم تحت ستم وهمرزمانش در حزب كمونیست كارگری و كمیته كردستان حزب ضایعه ای بزرگ و فراموش نشدنی است.

درگذشت منصورعزیز را به همسرش سوسن صابری٬ به فرزندانش٬ به یاران و همرزمانش٬ به رفقا ایرج و كیهان فرزاد و به همه خانواده و بستگان فرزاد تسلیت میگوییم.

یاد عزیز منصور فرزاد گرامی و همیشه زنده خواهد بود.

كمیته كردستان حزب كمونیست كارگری ایران

13 فوریه 2011

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر