۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۴, جمعه

اطلاعیه شماره 17 مردم كامیاران امام جمعه این شهر را مزدور رژیم خطاب كردند

طلاعیه شماره 17
مردم كامیاران اما جمعه این شهر را مزدور رژیم خطاب كردند
امروز مراسم فرزاد كمانگر از ساعت 9 تا 11 در یكی از مساجد این شهر همراه با محدودیت و تهدید نیروهای مسلح رژیم برگزار شد. از ساعت 11 به بعد نیروهای انتظامی درب همه مساجد شهر را قفل كردند. تنها مسجد جامع باز بود. نماز جمعه این هفته كه بوسیله ملا محسن حسینی اما جمعه این شهر برگزار شد از همیشه بی رونق تر و خلوت تر بود.
شهرفضای دیگری داشت. ابتدا امام جمعه این ملای مرتجع اعلام كرد كه اعتصاب عموی دیروز درست نبوده و نباید بازار بسته میشد. دوما گفته بود در این چند روز قبل نامه های زیادی دریافت كرده است كه او را مزدور رژیم نامیده اند.
این مرتجع كه به درست مردم كامیاران او را مزدور رژیم نامیده اند اعلام كرده بود من در مورد اعدامها حرفی نمیزنم چون این كار دولت است و ما كاری به این مسایل نداریم. اما چون تعداد كمی در نماز جمعه شركت میكنند و مرا هم مزدور لقب داده اند فقط این هفته نماز جمعه را برگزار میكنم و از این به بعد من این كار را نخواهم كرد.
ملا محسن حسینی این آخوند مرتجع٬ سال ها ی سال است كه در خدمت رژیم جمهوری اسلامی به مزدوری مشغول است. مردم كامیاران او را میشناسند. باید این خیل آخوند و مزدوران رژیم را ترد و افشا كرد.
طبق گزارشات رسیده شهر كامیاران فضای نظامی و میلیتاریزه دارد. تعداد زیادی نیروی انتظامی و گارد ویژه از كرمانشاه به كامیاران آمده و تعدادی از آنها در مقر نیروهای انتظامی این شهر مستقر شده اند. خانه فرزاد كمانگر همچنان در محاصره نیروهای انتظامی است و جهت ایجاد رعب و وحشت مرتب در حال فیلم برداری و عكس گرفتن از مردمی هستند كه در حال رفت و آمد به این خانه هستند.
كمیته كردستان حزب كمونیست كارگری ایران
24 اردیبهشت 1389
asangaran@aol.com
0049 16351 12025

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر