۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۴, جمعه

اطلاعيه شماره 16: مراسم بزرگداشت فرزاد کمانگر در کامياران آغاز شد

اطلاعيه شماره 16: مراسم بزرگداشت فرزاد کمانگر در کامياران آغاز شد
جمعه ، 24 ارديبهشت 1389 ، 06:52 آخرین اطلاعیه ها - علیه اعدام

طبق خبري که به کميته کردستان حزب رسيده است٬ امروز جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۹ از ساعت ۹ صبح مراسم بزرگداشت فرزاد کمانگر در يکي از مساجد اين شهر آغاز شده است. مردم دسته دسته به سمت محل مراسم از گوشه و کنار شهر راه افتاده اند. سيل جمعيت نيروهاي رژيم اسلامي را هراسان کرده است. طبق آخرين خبر رسيده تمام محل و اطراف مراسم به محاصره نيروهاي انتظامي در آمده و مانع تجمع مردم ميشوند.

مقامات جمهوري اسلامي نگران تجمع مردم و ادامه اعتراض هستند. نيروهاي مسلح رژيم همانند ديروز که مانع حضور جوانان در خانه فرزاد کمانگر شدند٬ امروز هم مانع حضور آنها به محل مراسم شده اند و بقيه مردم هم فقط هنگامي امکان حضور در محل مراسم را مي يابند که به همان تعداد از محل مراسم کسان ديگر خارج شده باشند. اين ترفند به اين منظور بکار گرفته شده که تجمع بزرگ بوجود نيايد.



مقامات رژيم و فرماندهان نيروي گارد ويژه و نيروي انتظامي درشهر کامياران در يک جلسه مشترک و مخفي که به منظور "مديريت بحران" برگزار کرده بودند٬ گفته اند: نگران اين هستند که کنترل اوضاع از دستشان خارج شود. به قول يکي از فرماندهان نيروي انتظامي ميخواهند اين بحران را مديريت کنند!

اين منبع خبري ما تاکيد کرده است که "دستور تير اندازي ندارند مگر کنترل اوضاع از دست خارج شود و دستورات تازه اي برسد".



مردم آزاديخواه کامياران!

مردم مبارز کرستان!

اين اخبار نشان ميدهد که نيروهاي رژيم حسابي در هراسي عميق بسر ميبرند. نگران هستند که مردم کنترل اوضاع ار از دست آنها خارج کنند. با شرکت وسيع خود خانواده جانباختگان را تنها نگذاريد. اين خانواده ها بايد در حقله محبت و همدردي شما قرار بگيرند. ديروز با عملي کردن اعتصاب عمومي ياد جان باختگان را به بهترين وجه گرامي داشتيد. از امروز هم سعي کنيد که اين خانواده ها احساس تنهايي نکنند.

جمهوري اسلامي را ناچار کنيد که جسد عزيزان جان باخته را بيش از اين به گروگان نگيرد. مراسمهاي بزرگداشت اين عزيزان را به تجمعهاي اعتراضي و بزرگداشت آنها تبديل کيند.

کميته کردستان حزب کمونيست کارگري ايران

24 ارديبهشت 1389

asangaran@aol.com آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید

00491635112025

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر