۱۳۸۸ بهمن ۲, جمعه

این اوباشان را باید سر جای خود نشاند

بنابه خبری که به کمیته کردستان حزب رسیده است روز پنجشنبه اول بهمن گشت ارشاد نیروی انتظامی در خیابان ششم بهمن سنندج مستقر شد و با تذکر به جوانان دختر و پسر بخاطر موی سر، حجاب و گوشی موبایل به ایجاد مزاحمت برای عابرین در این خیابان پرداختند. دختر جوانی را بخاطر گوشی موبایل دستگیر و به داخل خودرو نیروی انتظامی بردند که بعد از مجادله زیاد در داخل خود رو و اعتراض این دختر جوان و وحشت مزدوران نیروی انتظامی از تجمع مردم، با گرفتن آدرس و مشخصات دختر دستگیر شده اکتفا کرده و او را آزاد کردند. نیروی گشت ارشاد همچنان در پیاده روهای شهر سنندج به جوانان گیر می دهند و برای آنان مزاحمت ایجاد می کنند. خبر دیگری از سنندج حاکی از این است که ماموران شهرداری به بهانه ایجاد سد معبر به بازار میوه فروشان و تره بار در خیابان نمکی هجوم آوردند و مقدار زیادی میوه و اجناس فروشندگان را مصادره کردند و با میوه فروشان درگیر شدند. در این اثنا جوانی که می خواست با موبایل از این اعمال وحشیانه فیلم بگیرد را گرفتند و بشدت او را کتک زدند و موبایل را از او گرفتند.
در ماههای اخیر مزدوران رژیم در سنندج به عناوین مختلف به آزار و اذیت جوانان، دستفروشان، دستگیری و زندانی کردن فعالین کارگری پرداخته اند. آخرین نمونه‌های این سیاست سركوبگرانه دستگیری فعالین كارگری شریف ساعد پناه و مجید حمیدی بود. در همین اثنا 9 نفر دیگر از فعالین سیاسی را در سنندج دستگیر كردند و در چند روز گذشته احكام اعدام دو نفر دیگر در زندان ارومیه را تأیید كردند. رٍژیم در حال سقوط اسلامی میداند که هر گونه تجمع مردم در اماکن عمومی، پیاده روها و مراکز خرید٬ می تواند آغاز تجمعی اعتراضی شود و به تهاجم مردم به کل دم و دستگاه رژیم در شهرهای کردستان تبدیل شود. به همین دلیل نیروهای سركوبگر بشدت به هراس و وحشت افتاده اند. با میلیتاریزه کردن شهرهای کردستان، با گرفتن بهانه های مضحکی چون " سد معبر، موی سر جوانان پسر و حجاب دختران و دهها بهانه دیگر می کوشند ستونهای در حال ریزش حکومت را از تعرض مردم مصون بدارند.

مردم مبارز سنندج، کارگران، زنان و جوانان

رژیم جمهوری اسلامی در سراشیب سقوط قرار گرفته است، اذیت و آزار اخیر مردم توسط مزدوران گشت ارشاد و نیروی انتظامی و دیگر قلدریهای هایشان در شهرهای کردستان و در سراسر ایران بخاطر چند روز بیشتر واکسینه کردن عمر رو به اتمام رژیم اسلامی در سالروز 22 بهمن است. مردم انقلابی و به پاخواسته در روز 6 دی ماه پایه های حکومت را لرزاندند. اكنون رعشه مرگ آن‌ها به خاطر 22 بهمن به صدا در آمده است. از هم اکنون باید برای تعرض به نیروهای سركوبگر رژیم در 22 بهمن آماده شد. وقت آن است که مردم شهرهای کردستان همراه با مردم سراسر کشور در این روز به میدان بیایند و به سی سال جنایت، فقر، زندان، اعدام و کشتار پایان دهند.



مرگ بر جمهوری اسلامی

زنده باد سوسیالیسم

برقرار باد حکومت انسانی

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری

2 بهمن 88 – 22 ژانویه 2010

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر