۱۳۸۸ اسفند ۱۸, سه‌شنبه

جمهوری اسلامی میخواهد تعدادی از زندانیان زندان ارومیه را به جوخه اعدام بسپارد

جمهوری اسلامی میخواهد تعدادی از زندانیان زندان ارومیه را به جوخه اعدام بسپارد
آدمکشان اسلامی حاکم بر ایران را باید به زیر کشید
طبق اخباری که به کمیته کردستان حزب رسیده است جمهوری اسلامی قصد کشتار تعدادی از زندانیان را دارد.
علاوه بر سرکوبهای خیابانی و نظامی کردن شهرها و شکنجه و تجاوز در زندانها، در مناطق مختلف ایران به نظر میرسد كه رژیم برنامه هایی برای ارعاب مردم در دستور گذاشته است. طبق خبری كه به كمیته كردستان حزب رسیده است، جمهوری اسلامی در ادامه سیاستی که باعث اجرای حکم اعدام احسان فتاحیان شد میخواهد حکم اعدام تعداد دیگری را اجرا کند. رژیم در منطقه ارومیه علاوه بر دستگیریها و حاکم کردن فضای بگیر و ببند، میخواهد تعدادی از زندانیان محکوم به اعدام را بکشد. رژیم اسلامی ایران تعدادی از زندانیان را قاچاقچی معرفی کرده و آنها را به این جرم به اعدام محكوم كرده است.
هم اكنون تعدادی از زندانیان زندان ارومیه به اعدام محکوم شده اند. اسامی ٦ نفر از آنها به کمیته کردستان حزب رسیده است. لازم به توضیح است که منبع خبری ما تاکید دارد كه محكومین به اعدام بیشتر از این تعداد هستند، اما فعلا اسم همین ٦ نفر را توانسته بدست بیاورد. اسامی این افراد كه همگی از مناطق کرد نشین ارومیه هستند به قرار زیر است:
١ ـ صیاد احمدپور
٢ ـ نظمی عباسی نژاد
٣ ـ نیهاد عباسی نژاد
٤ ـ اسفندیار مندا
٥ ـ منوچهر هناره
٦ ـ بهزاد هناره
این افراد مدتی است که به اعدام محکوم شده اند. اما طبق اخبار رسیده رژیم جمهوری اسلامی به منظور ایجاد فضای رعب و وحشت میخواهد حکم اعدام آنها را اجرا کند.
کمیته کردستان حزب ضمن محکوم کردن سیاستهای ضد انسانی جمهوری اسلامی خواهان لغو همه احکام اعدام و آزادی همه زندانیان سیاسی است. ما همه مردم آزادیخواه را فرا میخوانیم که با اعتراض و تجمع خود اجازه ندهند جمهوری اسلامی زندانیان را به جوخه اعدام بسپارد. ما همه احزاب سیاسی و نهادهای مدافع حقوق انسانی را فرامیخوانیم که علیه سیاستهای سرکوبگرانه و آدمکشی جمهوری اسلامی به میدان بیایند و خواهان آزادی همه زندانیان سیاسی و عقیدتی بشوند.
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
9مارس 2010

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر