۱۳۹۰ بهمن ۲۳, یکشنبه

شریف ساعد پناه به شعبه چهار دادیاری دادگاه انقلاب سنندج احضار شد

بنا به خبری که از سوی اتحادیه آزاد کارگران ایران منتشر شده است، شریف ساعد پناه از اعضای هیئت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز 23 بهمن ماه با احضاریه کتبی در شعبه چهار دادیاری دادگاه انقلاب سنندج حاضر شد و طی دفاعیه ای کتبی از عضویت خود در هیئت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران و داشتن بولتن خبری اتحادیه در منزل اش دفاع کرد و بر حقانیت کارگران برای اعتراض و داشتن تشکلهایی که بدست خود برپا میکنند تاکید نمود.
شریف روز 18 دی ماه توسط مامورین امنیتی دستگیر و پس از نزدیک به دو هفته بازداشت در مورخه 29 دی ماه همراه با مظفر صالح نیا یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره اتحادیه از زندان آزاد شده بود.

نهادهای حکومت اسلامی در سنندج می کوشند با پرونده سازی و وارد نمودن اتهامات واهی و بی اساس علیه فعالین کارگری، کارگران را از داشتن تشکلهایشان محروم کنند و مانع گسترش اعتراضات کارگری علیه شرایط سخت زندگی، شغلی و وضعیت معیشتی آنها شوند.

داشتن تشکل کارگری مستقل از دولت، اعتصاب و اعتراض به وضعیت فلاکتباری که حکومت اسلامی به کارگران و اکثریت جامعه تحمیل کرده حق بی چون و چرای کارگران است. باید به قرار تعقیب قضایی علیه شریف ساعد پناه و دیگر کارگرانی که در معرض بازخواست هستند فورا خاتمه داده شود و همه کارگران زندانی و کلیه زندانیان سیاسی بدون قید و شرط از زندان آزاد شوند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
12 فوریه 2012
23 بهمن 1390

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر